جامعه شناسی تبلیغات

وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
بسته
شروع کنید
This دوره is currently closed
دوره
اطلاعات تکمیلی

جامعه شناسی تبلیغات -آزمون آنلاین داناد -ئوره های آموزشی شهرداری

تبلیغات از جمله پدیده های اثرگذار بر زندگی مردم در طول تاریخ (به طور غیرمستقیم) و در قرن بیستم (به طور مستقیم) بوده است. بنابراین مطالعه آن از سوی جامعه شناسان به طور خاص مورد توجه قرار گرفته است.جامعه شناسی تبلیغات با نگاهی به جامعه شناسی ارتباطات وروانشاسی اجتماعی،افکارعمومی وبازاریابی تکمیل می شود،زیرا موظف است از زوایای مختلف آثاراجتماعی تبلیغات را بررسی کند.جامعه شناسی تبلیغات مطالعه تاثیرات پدیده تبلیغات براقشاروگروها به طور خاص (مثلا کودکان)وتاثیرات تبلیغات برجامعه به طورعام(تاثیرات برزبان یک ملت)است.بحث جامهع شناسی تبلیغات،ازیک طرف تاثیرات مثبت ومنفی تبلیغات است وازطرفی کنترل وهدایت درست است این تبلیغات برای تاثیرگذاری برجامعه.یعنی جامعه شناسان می کوشند که تاثیرات منفی تبلیغات را شناسایی وبشناسانند تا ابعادمنفی تبلیغات کاهش یابد.ازسوی دیگرصاحبان کالاها،محصولات وتبلیغات چی ها می کوشند راه نفوذ براجتماع را بیابند بیشتروبیشتر بفروشند.

تبلیغات را می توان به دودسته تبلیغات مثبت وتبلیغات منفی تقسیم بندی کرد.بسیاری از تبلیغات مثبت،انسان سازوسرنوشت ساز هستند ودربالابردن سطح آگاهی مردم ووسعت بخشیدن به جنبه های مختلف فرهنگ جامعه موثرند.اما تبلیغات منفی،فقط جنبه سود و منفعت وتمجید از محصول،تفکرواندیشه و…مبالغه می کند و حقیقت را درپرده ای ازابهام می پوشاند.

مهلت شرکت در این دوره به پایان رسید

 

نام دوره جامعه شناسی تبلیغات
کد دوره PR1071
مدت دوره ۱۶ساعت
برگزار کننده مرکز علمی کاربردی شهرداری بیارجمند
شروع آزمون روز۲۲ اردیبهشت۱۴۰۰
پایان آزمون روز ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰
ساعت وبینار

ساعت آزمون

ساعت ۱۱ صبح

ساعت ۱۴:۰۰

 

رتبه بندی و بررسی

۰.۰
امتیاز میانگین
۰ رای
۵
۰
۴
۰
۳
۰
۲
۰
۱
۰
چه تجربه ای دارید؟ ما خیلی دوست داریم بدانیم!
نظری ثبت نشده است
Show more reviews
چه تجربه ای دارید؟ ما خیلی دوست داریم بدانیم!

دیدگاهتان را بنویسید

به بالای صفحه بردن