مدیریت تعارض و استرس

مدیریت تعارض و استرس

امروزه افراد در زندگی خود با عوامل استرس ‌زای زیادی روبرو می ‌شوند. برخی از این عوامل در محیط کار ایجاد می شود. وجود عوامل استرس‌ زا در محیط کار باعث کاهش بازدهی می شود و در درازمدت اثرات مخربی را برای فرد و همچنین سازمان به دنبال دارد.

برخی از عوامل استرس ‌زا در محیط کار عبارت ‌اند از:

  • ابهام در نقش: داشتن نقش بیش تر از ظرفیت فرد و انتظار بیش ‌ازحد از او خود عاملی بر ایجاد استرس است. عکس این موضوع نیز صدق می ‌کند به این معنی که دارا بودن نقشی کم تر از ظرفیت فرد باعث نگرانی و اضطراب او خواهد شد. علاوه بر آن حجم بالای کار نیز به ‌گونه ‌ای فرسایشی بوده و موجب افزایش استرس می ‌شود؛
  • عدم امنیت شغلی و بیکاری
  • شرایط محیطی نامطلوب
  • تغییر و تحولات زندگی شخصی و کاری
  • عدم تناسب روان ‌شناختی شغل و شاغل
  • و تعارض از دیگر عوامل بروز نگرانی در کارکنان است.

صاحب ‌نظران مدیریت عقیده دارند نیروی انسانی اصلی ترین دارایی سازمان ها بوده و مزیتی رقابتی محسوب می شود. وجود روابط سالم بر پایه همکاری بین نیروی انسانی از اهمیت بالایی برخوردار است و مهم ‌ترین عامل کسب موفقیت در سازمان ها می باشد.

مهلت شرکت در این دوره به پایان رسیده است
نام دوره مدیریت تعارض و استرس
مدرس دوره جناب آقای عسگری
کد دوره GE5020
مدت دوره ۱۶ساعت
برگزار کننده مرکز علمی کاربردی شهرداری بیارجمند
شروع دوره روز ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
پایان آزمون روز ۲۶ بهمن  ۱۴۰۰
ساعت وبینار

ساعت آزمون

ساعت ۱۱:۰۰

ساعت ۱۴:۰۰

 

رتبه بندی و بررسی

۰.۰
امتیاز میانگین
۰ رای
۵
۰
۴
۰
۳
۰
۲
۰
۱
۰
چه تجربه ای دارید؟ ما خیلی دوست داریم بدانیم!
نظری ثبت نشده است
Show more reviews
چه تجربه ای دارید؟ ما خیلی دوست داریم بدانیم!

دیدگاهتان را بنویسید

پیمایش به بالا
Scroll to Top