
امروزه افراد در زندگی خود با عوامل استرس زای زیادی روبرو می شوند. برخی از این عوامل در محیط کار ایجاد می شود. وجود عوامل استرس زا در محیط کار باعث کاهش بازدهی می شود و در درازمدت اثرات مخربی را برای فرد و همچنین سازمان به دنبال دارد.
برخی از عوامل استرس زا در محیط کار عبارت اند از:
- ابهام در نقش: داشتن نقش بیش تر از ظرفیت فرد و انتظار بیش ازحد از او خود عاملی بر ایجاد استرس است. عکس این موضوع نیز صدق می کند به این معنی که دارا بودن نقشی کم تر از ظرفیت فرد باعث نگرانی و اضطراب او خواهد شد. علاوه بر آن حجم بالای کار نیز به گونه ای فرسایشی بوده و موجب افزایش استرس می شود؛
- عدم امنیت شغلی و بیکاری
- شرایط محیطی نامطلوب
- تغییر و تحولات زندگی شخصی و کاری
- عدم تناسب روان شناختی شغل و شاغل
- و تعارض از دیگر عوامل بروز نگرانی در کارکنان است.
صاحب نظران مدیریت عقیده دارند نیروی انسانی اصلی ترین دارایی سازمان ها بوده و مزیتی رقابتی محسوب می شود. وجود روابط سالم بر پایه همکاری بین نیروی انسانی از اهمیت بالایی برخوردار است و مهم ترین عامل کسب موفقیت در سازمان ها می باشد.
مهلت شرکت در این دوره به پایان رسیده است
| نام دوره | مدیریت تعارض و استرس |
| مدرس دوره | جناب آقای عسگری |
| کد دوره | GE5020 |
| مدت دوره | ۱۶ساعت |
| برگزار کننده | مرکز علمی کاربردی شهرداری بیارجمند |
| شروع دوره | روز ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ |
| پایان آزمون | روز ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ |
| ساعت وبینار
ساعت آزمون |
ساعت ۱۱:۰۰
ساعت ۱۴:۰۰ |
رتبه بندی و بررسی
۰.۰
امتیاز میانگین
۰ رای
۵
۰
۴
۰
۳
۰
۲
۰
۱
۰
چه تجربه ای دارید؟ ما خیلی دوست داریم بدانیم!
برای ثبت نظر وارد سایت شوید
چه تجربه ای دارید؟ ما خیلی دوست داریم بدانیم!
برای ثبت نظر وارد سایت شوید

